IMPORTANT INFORMATION COVID-19

Olympus Service and Support is here for you!
Dear customers,
COVID-19 impacts business operations globally. We at Olympus Repair & Maintenance Services continuously adjust to the changing conditions and apply highest standards protecting our employees, your products and you as our customer.
We are happy to report that for the time being Olympus Repair & Maintenance Services are fully available to you and we encourage you to keep enjoying Olympus products and to send them for maintenance if necessary. Your products will return to you sanitized and with new and clean boxes. Our service portal is continuously available to you 24/7. Our customer hotline is also available with limitations. If COVID-19 counter measures should cause any other constraints then we will inform you as soon as possible.
We wish you and your families all the best.
Your Olympus Service Team

Ota yhteyttä: meidän tehtävämme on auttaa!

Koskipa kysymyksesi mitä tahansa, me autamme sinua löytämään ratkaisun

Asiakastuki ja -palvelu

Tarvitsetko ohjeita tai neuvoja? Pyrimme aina auttamaan sinua parhaamme mukaan.

Ostoapu

Etkö ole varma, mikä tuote vastaa tarpeitasi parhaiten? Me autamme sinua löytämään oikean mallin.

Ma-to 9.00–18.00, pe 9.00–15.30 (GMT+1)

Kaikki 00800-alkuiset puhelut ovat maksuttomia. Koskee vain seuraavia maita: Itävalta, Belgia, Tanska, Suomi, Ranska, Saksa, Italia, Luxemburg, Alankomaat, Norja, Portugali, Espanja, Ruotsi, Sveitsi, Iso-Britannia, Turkki, Ukraina. Osa puhelinyhtiöistä ei salli puheluita 00800-alkuisiin numeroihin tai ne edellyttävät erityisen alkunumeron käyttöä. Tällöin puheluista voidaan periä maksu. Pyydä lisätietoja omasta puhelinyhtiöstäsi.